m. kılıç And T. AYTAN, "Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm," Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) , vol.4, no.2, pp.1-28, 2020
kılıç, m. And AYTAN, T. 2020. Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm. Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) , vol.4, no.2 , 1-28.
kılıç, m., & AYTAN, T., (2020). Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm. Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) , vol.4, no.2, 1-28.
kılıç, merve, And Talat AYTAN. "Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm," Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) , vol.4, no.2, 1-28, 2020
kılıç, merve And AYTAN, Talat. "Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm." Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) , vol.4, no.2, pp.1-28, 2020
kılıç, m. And AYTAN, T. (2020) . "Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm." Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) , vol.4, no.2, pp.1-28.
@article{article, author={merve kılıç And author={Talat AYTAN}, title={Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Zihinsel Çerçevede Görselleştirilmesinde Bir Etkinlik Örneği: Edebiyattan Sanata Dönüşüm}, journal={Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)}, year=2020, pages={1-28} }