Atıf Formatları
Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. HOTAMAN, "Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi," The Journal Of International Social Research , vol.12, no.67, pp.713-720, 2019

HOTAMAN, D. 2019. Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi. The Journal Of International Social Research , vol.12, no.67 , 713-720.

HOTAMAN, D., (2019). Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi. The Journal Of International Social Research , vol.12, no.67, 713-720.

HOTAMAN, Davut. "Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi," The Journal Of International Social Research , vol.12, no.67, 713-720, 2019

HOTAMAN, Davut. "Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi." The Journal Of International Social Research , vol.12, no.67, pp.713-720, 2019

HOTAMAN, D. (2019) . "Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi." The Journal Of International Social Research , vol.12, no.67, pp.713-720.

@article{article, author={Davut HOTAMAN}, title={Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi}, journal={The Journal Of International Social Research}, year=2019, pages={713-720} }