D. Hotaman, "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, pp.731-738, 2020
Hotaman, D. 2020. ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73 , 731-738.
Hotaman, D., (2020). ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, 731-738.
Hotaman, Davut. "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, 731-738, 2020
Hotaman, Davut. "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, pp.731-738, 2020
Hotaman, D. (2020) . "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, pp.731-738.
@article{article, author={Davut HOTAMAN}, title={ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={731-738} }