Atıf Formatları
ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Hotaman, "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, pp.731-738, 2020

Hotaman, D. 2020. ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73 , 731-738.

Hotaman, D., (2020). ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, 731-738.

Hotaman, Davut. "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, 731-738, 2020

Hotaman, Davut. "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, pp.731-738, 2020

Hotaman, D. (2020) . "ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.73, pp.731-738.

@article{article, author={Davut HOTAMAN}, title={ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={731-738} }