U. Akturan And S. Oğuztimur, "Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar," Planlama , vol.26, no.2, pp.117-129, 2016
Akturan, U. And Oğuztimur, S. 2016. Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar. Planlama , vol.26, no.2 , 117-129.
Akturan, U., & Oğuztimur, S., (2016). Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar. Planlama , vol.26, no.2, 117-129.
Akturan, Ulun, And Senay OĞUZTİMUR. "Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar," Planlama , vol.26, no.2, 117-129, 2016
Akturan, Ulun And Oğuztimur, Senay. "Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar." Planlama , vol.26, no.2, pp.117-129, 2016
Akturan, U. And Oğuztimur, S. (2016) . "Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar." Planlama , vol.26, no.2, pp.117-129.
@article{article, author={Ulun Akturan And author={Senay OĞUZTİMUR}, title={Kent Markalaşması Kavramının İçeriği ve Gelişimi: Farklı Disiplinler Farklı Yaklaşımlar}, journal={Planlama}, year=2016, pages={117-129} }