Atıf Formatları
Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Aslan Bağcı Et Al. , "Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.54-76, 2018

Aslan Bağcı, Ö. Et Al. 2018. Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.3, no.1 , 54-76.

Aslan Bağcı, Ö., Erdem, S., & Erişen, Y., (2018). Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, 54-76.

Aslan Bağcı, Özlem, Serdar Erdem, And Yavuz ERİŞEN. "Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, 54-76, 2018

Aslan Bağcı, Özlem A. Et Al. "Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.54-76, 2018

Aslan Bağcı, Ö. Erdem, S. And Erişen, Y. (2018) . "Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.3, no.1, pp.54-76.

@article{article, author={Özlem Aslan Bağcı Et Al. }, title={Erasmus KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={54-76} }