M. Başaran, "4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.248-268, 2014
Başaran, M. 2014. 4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2 , 248-268.
Başaran, M., (2014). 4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, 248-268.
Başaran, Mustafa. "4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, 248-268, 2014
Başaran, Mustafa. "4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.248-268, 2014
Başaran, M. (2014) . "4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.248-268.
@article{article, author={Mustafa BAŞARAN}, title={4 sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={248-268} }