T. DEMİREL, "Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi," DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.156-168, 2011
DEMİREL, T. 2011. Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.12, no.1 , 156-168.
DEMİREL, T., (2011). Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.12, no.1, 156-168.
DEMİREL, Nihan. "Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi," DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.12, no.1, 156-168, 2011
DEMİREL, Nihan Ç. . "Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi." DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.156-168, 2011
DEMİREL, T. (2011) . "Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi." DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.156-168.
@article{article, author={Nihan ÇETİN DEMİREL}, title={Hizmet Değerinin Müşterilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli ile Ölçülmesi}, journal={DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ}, year=2011, pages={156-168} }