Atıf Formatları
Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ELVERİCİ, "Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri," 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.465, 2018

ELVERİCİ, S. 2018. Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri. 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , (İstanbul, Turkey), 465.

ELVERİCİ, S., (2018). Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri . 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (pp.465). İstanbul, Turkey

ELVERİCİ, Sibel. "Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri," 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018

ELVERİCİ, Sibel E. . "Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri." 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.465, 2018

ELVERİCİ, S. (2018) . "Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri." 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, p.465.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Sibel ERGÜN ELVERİCİ}, title={Teknoloji Temelli Aktivitelerin Otizmli Çocukların Eğitiminde Kullanımına Yönelik Özel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleri}, congress name={1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={465} }