Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çevre Eğitimi: 2005, 2018 ve 2024 Programlarının Karşılaştırmalı Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. KERÇİN, "Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.61, no.61, pp.278-295, 2025

KERÇİN, D. 2025. Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.61, no.61 , 278-295.

KERÇİN, D., (2025). Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.61, no.61, 278-295.

KERÇİN, DÜNDAR. "Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.61, no.61, 278-295, 2025

KERÇİN, DÜNDAR. "Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.61, no.61, pp.278-295, 2025

KERÇİN, D. (2025) . "Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.61, no.61, pp.278-295.

@article{article, author={DÜNDAR KERÇİN}, title={Environmental Education in Social Studies Curriculum: Comparative Analysis of 2005, 2018 and 2024 Programs}, journal={Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2025, pages={278-295} }