Atıf Formatları
Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. Karakaş And S. ALTUN, "Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 2011

Karakaş, N. And ALTUN, S. 2011. Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1 .

Karakaş, N., & ALTUN, S., (2011). Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1.

Karakaş, Nihal, And Sertel ALTUN. "Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 2011

Karakaş, Nihal And ALTUN, Sertel. "Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 2011

Karakaş, N. And ALTUN, S. (2011) . "Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1.

@article{article, author={Nihal Karakaş And author={Sertel ALTUN}, title={Matematik Dersinin Değerlendirilmesinde Ürün Dosyası Kullanılmasının Öğrencilerin Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisi}, journal={Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011}