Atıf Formatları
Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

J. Demir Ulucan And M. B. Yılmaz, "Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması," 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Turkey, pp.19-20, 2021

Demir Ulucan, J. And Yılmaz, M. B. 2021. Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması. 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , (Trabzon, Turkey), 19-20.

Demir Ulucan, J., & Yılmaz, M. B., (2021). Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması . 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education (pp.19-20). Trabzon, Turkey

Demir Ulucan, Jale, And Mihriban Betül YILMAZ. "Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması," 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Turkey, 2021

Demir Ulucan, Jale D. And Yılmaz, Mihriban B. . "Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması." 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Turkey, pp.19-20, 2021

Demir Ulucan, J. And Yılmaz, M. B. (2021) . "Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması." 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Turkey, pp.19-20.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Jale Demir Ulucan And author={Mihriban Betül YILMAZ}, title={Kodlama – Robotik Eğitiminin Öğrencilerin Bilgiişlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta - Analiz Çalışması}, congress name={8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2021}, pages={19-20} }