Atıf Formatları
Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. KOYUN YILMAZ And V. Çetinsaya Özkır, "Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi," 36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi , 2016

KOYUN YILMAZ, Ş. And Çetinsaya Özkır, V. 2016. Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi. 36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi .

KOYUN YILMAZ, Ş., & Çetinsaya Özkır, V., (2016). Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi . 36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi

KOYUN YILMAZ, Şahika, And Vildan Çetinsaya Özkır. "Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi," 36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi, 2016

KOYUN YILMAZ, Şahika K. And Çetinsaya Özkır, Vildan Ç. . "Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi." 36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi , 2016

KOYUN YILMAZ, Ş. And Çetinsaya Özkır, V. (2016) . "Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi." 36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Şahika KOYUN YILMAZ And author={Vildan Çetinsaya Özkır}, title={Tüketici Marka Algısı ve Alım Alışkanlıkları Üzerinde Viral Pazarlamanın Etkisi}, congress name={36. Ulusal Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}