Atıf Formatları
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. AKÇAY Et Al. , "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.521-549, 2017

AKÇAY, B. Et Al. 2017. Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30 , 521-549.

AKÇAY, B., AKÇAY, H., & KAHRAMANOĞLU, E., (2017). Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, 521-549.

AKÇAY, BEHİYE, Hakan AKÇAY, And ELİF KAHRAMANOĞLU. "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, 521-549, 2017

AKÇAY, BEHİYE Et Al. "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.521-549, 2017

AKÇAY, B. AKÇAY, H. And KAHRAMANOĞLU, E. (2017) . "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.521-549.

@article{article, author={BEHİYE AKÇAY Et Al. }, title={Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={521-549} }