Atıf Formatları
Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. BAŞTUĞ And H. K. KESKİN, "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.227-244, 2012

BAŞTUĞ, M. And KESKİN, H. K. 2012. Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3 , 227-244.

BAŞTUĞ, M., & KESKİN, H. K., (2012). Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 227-244.

BAŞTUĞ, MUHAMMET, And HASAN KAĞAN KESKİN. "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 227-244, 2012

BAŞTUĞ, MUHAMMET And KESKİN, HASAN K. . "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.227-244, 2012

BAŞTUĞ, M. And KESKİN, H. K. (2012) . "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.227-244.

@article{article, author={MUHAMMET BAŞTUĞ And author={HASAN KAĞAN KESKİN}, title={Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={227-244} }