M. BAŞTUĞ And H. K. KESKİN, "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.227-244, 2012
BAŞTUĞ, M. And KESKİN, H. K. 2012. Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3 , 227-244.
BAŞTUĞ, M., & KESKİN, H. K., (2012). Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 227-244.
BAŞTUĞ, MUHAMMET, And HASAN KAĞAN KESKİN. "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 227-244, 2012
BAŞTUĞ, MUHAMMET And KESKİN, HASAN K. . "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.227-244, 2012
BAŞTUĞ, M. And KESKİN, H. K. (2012) . "Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.227-244.
@article{article, author={MUHAMMET BAŞTUĞ And author={HASAN KAĞAN KESKİN}, title={Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={227-244} }