M. BAŞTUĞ, "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?," In Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Ankara: PegemAkademi, 2014, pp.449-458.
BAŞTUĞ, M. Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?. 2014. In Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , PegemAkademi, Ankara, 449-458.
BAŞTUĞ, M., (2014). Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?. Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar (pp.449-458), Ankara: PegemAkademi.
BAŞTUĞ, Muhammet. "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?." In Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , 449-458. Ankara: PegemAkademi, 2014
BAŞTUĞ, Muhammet. "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?." Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , PegemAkademi, 2014, pp.449-458.
BAŞTUĞ, M. (2014) "Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?", Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar . Ankara: PegemAkademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Muhammet BAŞTUĞ}, chaptertitle={Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?}, booktitle={ Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar}, publisher={PegemAkademi}, city={Ankara},year={2014} }