Atıf Formatları
Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. ERDOĞAN Et Al. , "Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research , vol.4, no.1, pp.113-132, 2014

ERDOĞAN, Ç. Et Al. 2014. Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research , vol.4, no.1 , 113-132.

ERDOĞAN, Ç., Aydın, İ., Akın, U., & Demirkasımoğlu, N., (2014). Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research , vol.4, no.1, 113-132.

ERDOĞAN, Çetin Et Al. "Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research , vol.4, no.1, 113-132, 2014

ERDOĞAN, Çetin Et Al. "Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research , vol.4, no.1, pp.113-132, 2014

ERDOĞAN, Ç. Et Al. (2014) . "Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research , vol.4, no.1, pp.113-132.

@article{article, author={Çetin ERDOĞAN Et Al. }, title={Türkiye’de E-Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research}, year=2014, pages={113-132} }