S. GÜÇLÜER And M. BAŞTUĞ, "İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.1, pp.297-316, 2022
GÜÇLÜER, S. And BAŞTUĞ, M. 2022. İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.1 , 297-316.
GÜÇLÜER, S., & BAŞTUĞ, M., (2022). İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.1, 297-316.
GÜÇLÜER, Sinem, And Muhammet BAŞTUĞ. "İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.1, 297-316, 2022
GÜÇLÜER, Sinem And BAŞTUĞ, Muhammet. "İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.1, pp.297-316, 2022
GÜÇLÜER, S. And BAŞTUĞ, M. (2022) . "İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.1, pp.297-316.
@article{article, author={Sinem GÜÇLÜER And author={Muhammet BAŞTUĞ}, title={İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2022, pages={297-316} }