Atıf Formatları
EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Meço And F. COŞTU, "EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI," Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, pp.171-193, 2022

Meço, G. And COŞTU, F. 2022. EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23 , 171-193.

Meço, G., & COŞTU, F., (2022). EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, 171-193.

Meço, Gülsüm, And Fatma COŞTU. "EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI," Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, 171-193, 2022

Meço, Gülsüm And COŞTU, Fatma. "EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI." Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, pp.171-193, 2022

Meço, G. And COŞTU, F. (2022) . "EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI." Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, pp.171-193.

@article{article, author={Gülsüm Meço And author={Fatma COŞTU}, title={EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANILMASI: BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={171-193} }