Atıf Formatları
Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. YÜKSEL ŞAHİN, "Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi," In Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II. , Ankara: Pegem, 2005, pp.1.

YÜKSEL ŞAHİN, F. Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi. 2005. In Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II. , Pegem, Ankara, 1.

YÜKSEL ŞAHİN, F., (2005). Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi. Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II. (pp.1), Ankara: Pegem.

YÜKSEL ŞAHİN, Fulya. "Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi." In Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II. , 1. Ankara: Pegem, 2005

YÜKSEL ŞAHİN, Fulya. "Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi." Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II. , Pegem, 2005, pp.1.

YÜKSEL ŞAHİN, F. (2005) "Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi", Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II. . Ankara: Pegem.

@bookchapter{bookchapter, author ={Fulya ŞAHİN}, chaptertitle={Grupla İletişim Becerileri Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerine Etkisi}, booktitle={ Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları II.}, publisher={Pegem}, city={Ankara},year={2005} }