Ş. G. KÖSE, "Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2015
KÖSE, Ş. G. 2015. Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey).
KÖSE, Ş. G., (2015). Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey
KÖSE, Şirin. "Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
KÖSE, Şirin G. . "Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2015
KÖSE, Ş. G. (2015) . "Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Şirin Gizem KÖSE}, title={Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}}