Atıf Formatları
TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ŞEKER, "TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ," 5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.319-329, 2019

ŞEKER, M. 2019. TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ. 5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (İstanbul, Turkey), 319-329.

ŞEKER, M., (2019). TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ . 5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (pp.319-329). İstanbul, Turkey

ŞEKER, Mustafa. "TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ," 5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 2019

ŞEKER, Mustafa. "TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ." 5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.319-329, 2019

ŞEKER, M. (2019) . "TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ." 5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.319-329.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa ŞEKER}, title={TARİH DERS KİTAPLARINDA VERİLEN HARİTALARIN PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİNİNİNCELENMESİ}, congress name={5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={319-329} }