Atıf Formatları
Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Soru Üretme Stratejisinin Rolüne İlişkin Bir Durum Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Öncü, "A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills," 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.113-114, 2024

Öncü, B. 2024. A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills. 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , (Şanlıurfa, Turkey), 113-114.

Öncü, B., (2024). A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills . 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) (pp.113-114). Şanlıurfa, Turkey

Öncü, Burak. "A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills," 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Turkey, 2024

Öncü, Burak. "A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills." 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.113-114, 2024

Öncü, B. (2024) . "A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills." 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.113-114.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Burak ÖNCÜ}, title={A Case Study on the Role of Question Generation Strategy in Improving Reading Comprehension Skills}, congress name={22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024)}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2024}, pages={113-114} }