Atıf Formatları
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Kelime-Cümle Uzunlukları ve Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Öncü, "An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks," 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.117-118, 2024

Öncü, B. 2024. An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks. 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , (Şanlıurfa, Turkey), 117-118.

Öncü, B., (2024). An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks . 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) (pp.117-118). Şanlıurfa, Turkey

Öncü, Burak. "An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks," 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Turkey, 2024

Öncü, Burak. "An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks." 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.117-118, 2024

Öncü, B. (2024) . "An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks." 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.117-118.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Burak ÖNCÜ}, title={An Investigation on Word-Sentence Lengths and Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks}, congress name={22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024)}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2024}, pages={117-118} }