Atıf Formatları
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KARAKUŞ And Y. KUMMUZ, "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎," Ulakbilge , vol.10, no.79, pp.150-170, 2022

KARAKUŞ, N. And KUMMUZ, Y. 2022. TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎. Ulakbilge , vol.10, no.79 , 150-170.

KARAKUŞ, N., & KUMMUZ, Y., (2022). TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎. Ulakbilge , vol.10, no.79, 150-170.

KARAKUŞ, Neslihan, And Yusuf KUMMUZ. "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎," Ulakbilge , vol.10, no.79, 150-170, 2022

KARAKUŞ, Neslihan And KUMMUZ, Yusuf. "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎." Ulakbilge , vol.10, no.79, pp.150-170, 2022

KARAKUŞ, N. And KUMMUZ, Y. (2022) . "TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎." Ulakbilge , vol.10, no.79, pp.150-170.

@article{article, author={Neslihan KARAKUŞ And author={Yusuf KUMMUZ}, title={TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLER İÇİN ETKİN KATILIMLI ÖĞRENME ‎ÖLÇEĞİ” VE “TÜRKÇE DİL İHTİYACI ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRİLMESİ: GÜRCİSTAN ÖRNEĞİ‎}, journal={Ulakbilge}, year=2022, pages={150-170} }