E. Gürültü And B. Alcı, "TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," Asos Journal , vol.7, no.91, pp.326-339, 2019
Gürültü, E. And Alcı, B. 2019. TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Asos Journal , vol.7, no.91 , 326-339.
Gürültü, E., & Alcı, B., (2019). TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Asos Journal , vol.7, no.91, 326-339.
Gürültü, Ercan, And Bülent ALCI. "TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," Asos Journal , vol.7, no.91, 326-339, 2019
Gürültü, Ercan And Alcı, Bülent. "TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." Asos Journal , vol.7, no.91, pp.326-339, 2019
Gürültü, E. And Alcı, B. (2019) . "TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." Asos Journal , vol.7, no.91, pp.326-339.
@article{article, author={Ercan Gürültü And author={Bülent ALCI}, title={TERS YÜZ SINIF MODELİNİN İNGİLİZCE DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ}, journal={Asos Journal}, year=2019, pages={326-339} }