H. KESKİN Et Al. , "Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi," İstanbul Tıp Dergisi , vol.13, no.4, pp.186-190, 2012
KESKİN, H. Et Al. 2012. Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi. İstanbul Tıp Dergisi , vol.13, no.4 , 186-190.
KESKİN, H., Güven , Ç., Çelik, G., & Kaya, F. Ö., (2012). Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi. İstanbul Tıp Dergisi , vol.13, no.4, 186-190.
KESKİN, Halit Et Al. "Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi," İstanbul Tıp Dergisi , vol.13, no.4, 186-190, 2012
KESKİN, Halit Et Al. "Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi." İstanbul Tıp Dergisi , vol.13, no.4, pp.186-190, 2012
KESKİN, H. Et Al. (2012) . "Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi." İstanbul Tıp Dergisi , vol.13, no.4, pp.186-190.
@article{article, author={Halit KESKİN Et Al. }, title={Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasının Yatan Hasta Memnuniyetine Etkisi: Altı Yıllık Kamu Hastanesi Deneyimi}, journal={İstanbul Tıp Dergisi}, year=2012, pages={186-190} }