Atıf Formatları
Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Kan And O. Bulut, "Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.57, pp.1-28, 2014

Kan, A. And Bulut, O. 2014. Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.57 , 1-28.

Kan, A., & Bulut, O., (2014). Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.57, 1-28.

Kan, HASAN, And Okan Bulut. "Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.57, 1-28, 2014

Kan, HASAN And Bulut, Okan. "Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.57, pp.1-28, 2014

Kan, A. And Bulut, O. (2014) . "Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.57, pp.1-28.

@article{article, author={HASAN AYDIN And author={Okan Bulut}, title={Crossed random-effect modeling: Examining the effects of teacher experience and rubric use in performance assessments Çapraz Random Etki Modelleme: Rubrik kullanımı ve Öğretmen deneyiminin Performans Değerleme üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, journal={Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research}, year=2014, pages={1-28} }