Atıf Formatları
Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ALCI And C. Kılıç, "Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması," E-International Journal of Educational Research , vol.13, no.1, pp.38-50, 2022

ALCI, B. And Kılıç, C. 2022. Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. E-International Journal of Educational Research , vol.13, no.1 , 38-50.

ALCI, B., & Kılıç, C., (2022). Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. E-International Journal of Educational Research , vol.13, no.1, 38-50.

ALCI, Bülent, And Cihan Kılıç. "Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması," E-International Journal of Educational Research , vol.13, no.1, 38-50, 2022

ALCI, Bülent And Kılıç, Cihan. "Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması." E-International Journal of Educational Research , vol.13, no.1, pp.38-50, 2022

ALCI, B. And Kılıç, C. (2022) . "Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması." E-International Journal of Educational Research , vol.13, no.1, pp.38-50.

@article{article, author={Bülent ALCI And author={Cihan Kılıç}, title={Sosyal Duygusal Öğrenme Ölçme Aracının Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması}, journal={E-International Journal of Educational Research}, year=2022, pages={38-50} }