M. AYDEMİR, "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk," YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.13-26, 2009
AYDEMİR, M. 2009. Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk. YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1 , 13-26.
AYDEMİR, M., (2009). Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk. YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, 13-26.
AYDEMİR, Muzaffer. "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk," YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, 13-26, 2009
AYDEMİR, Muzaffer. "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk." YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.13-26, 2009
AYDEMİR, M. (2009) . "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk." YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.13-26.
@article{article, author={Muzaffer AYDEMİR}, title={Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk}, journal={YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2009, pages={13-26} }