Atıf Formatları
Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. AYDEMİR, "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk," YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.13-26, 2009

AYDEMİR, M. 2009. Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk. YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1 , 13-26.

AYDEMİR, M., (2009). Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk. YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, 13-26.

AYDEMİR, Muzaffer. "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk," YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, 13-26, 2009

AYDEMİR, Muzaffer. "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk." YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.13-26, 2009

AYDEMİR, M. (2009) . "Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk." YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.13-26.

@article{article, author={Muzaffer AYDEMİR}, title={Bir Rekabet Stratejisi Enstrümanı Olarak ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk}, journal={YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2009, pages={13-26} }