Atıf Formatları
Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YAZICI And M. Özden, "Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi," International Journal of Languages Education and Teaching , vol.5, no.4, pp.308-327, 2017

YAZICI, E. And Özden, M. 2017. Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi. International Journal of Languages Education and Teaching , vol.5, no.4 , 308-327.

YAZICI, E., & Özden, M., (2017). Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi. International Journal of Languages Education and Teaching , vol.5, no.4, 308-327.

YAZICI, Emre, And Mehtap Özden. "Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi," International Journal of Languages Education and Teaching , vol.5, no.4, 308-327, 2017

YAZICI, Emre And Özden, Mehtap. "Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi." International Journal of Languages Education and Teaching , vol.5, no.4, pp.308-327, 2017

YAZICI, E. And Özden, M. (2017) . "Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi." International Journal of Languages Education and Teaching , vol.5, no.4, pp.308-327.

@article{article, author={Emre YAZICI And author={Mehtap Özden}, title={Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi}, journal={International Journal of Languages Education and Teaching}, year=2017, pages={308-327} }