İ. ÖNAL Et Al. , "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi," International Journal of Social Sciencesand Education Research , vol.2, pp.1659-1672, 2016
ÖNAL, İ. Et Al. 2016. UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. International Journal of Social Sciencesand Education Research , vol.2 , 1659-1672.
ÖNAL, İ., TÜRKAN, A., & ALTUN, S., (2016). UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. International Journal of Social Sciencesand Education Research , vol.2, 1659-1672.
ÖNAL, İPEK, Azmi TÜRKAN, And Sertel ALTUN. "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi," International Journal of Social Sciencesand Education Research , vol.2, 1659-1672, 2016
ÖNAL, İPEK Et Al. "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi." International Journal of Social Sciencesand Education Research , vol.2, pp.1659-1672, 2016
ÖNAL, İ. TÜRKAN, A. And ALTUN, S. (2016) . "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi." International Journal of Social Sciencesand Education Research , vol.2, pp.1659-1672.
@article{article, author={İPEK ÖNAL Et Al. }, title={UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi}, journal={International Journal of Social Sciencesand Education Research}, year=2016, pages={1659-1672} }