Atıf Formatları
İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GÜNDÜZ, "İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi," Muhafazakar Düşünce , no.11, pp.157-174, 2007

GÜNDÜZ, M. 2007. İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi. Muhafazakar Düşünce , no.11 , 157-174.

GÜNDÜZ, M., (2007). İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi. Muhafazakar Düşünce , no.11, 157-174.

GÜNDÜZ, Mustafa. "İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi," Muhafazakar Düşünce , no.11, 157-174, 2007

GÜNDÜZ, Mustafa. "İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi." Muhafazakar Düşünce , no.11, pp.157-174, 2007

GÜNDÜZ, M. (2007) . "İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi." Muhafazakar Düşünce , no.11, pp.157-174.

@article{article, author={Mustafa GÜNDÜZ}, title={İhtilâl’in Pedagojik Zemini: Emile ve Rousseau’nun Osmanlı Aydınlar Üzerine Etkisi}, journal={Muhafazakar Düşünce}, year=2007, pages={157-174} }