Ö. DOĞANAY And İ. KIRÇOVA, "Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.17, pp.25-41, 2016
DOĞANAY, Ö. And KIRÇOVA, İ. 2016. Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.17 , 25-41.
DOĞANAY, Ö., & KIRÇOVA, İ., (2016). Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.17, 25-41.
DOĞANAY, ÖZGE, And İbrahim KIRÇOVA. "Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.17, 25-41, 2016
DOĞANAY, ÖZGE And KIRÇOVA, İbrahim. "Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.17, pp.25-41, 2016
DOĞANAY, Ö. And KIRÇOVA, İ. (2016) . "Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.17, pp.25-41.
@article{article, author={ÖZGE DOĞANAY And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Kaynak - Avantaj Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilir Pazarlama}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={25-41} }