Atıf Formatları
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. ER And N. KARAKUŞ, "YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ," International Journal of Language Academy , vol.8, no.4, pp.223-239, 2020

ER, Z. And KARAKUŞ, N. 2020. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ. International Journal of Language Academy , vol.8, no.4 , 223-239.

ER, Z., & KARAKUŞ, N., (2020). YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ. International Journal of Language Academy , vol.8, no.4, 223-239.

ER, Züleyha, And Neslihan KARAKUŞ. "YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ," International Journal of Language Academy , vol.8, no.4, 223-239, 2020

ER, Züleyha And KARAKUŞ, Neslihan. "YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ." International Journal of Language Academy , vol.8, no.4, pp.223-239, 2020

ER, Z. And KARAKUŞ, N. (2020) . "YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ." International Journal of Language Academy , vol.8, no.4, pp.223-239.

@article{article, author={Züleyha ER And author={Neslihan KARAKUŞ}, title={YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE MİKROSALDIRGANLIK: ORTAOKUL ÖRNEĞİ}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2020, pages={223-239} }