E. ASLAN And B. BAŞ, "Yeni Medyanın “Okur”u Olmak," In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.39-59.
ASLAN, E. And BAŞ, B. Yeni Medyanın “Okur”u Olmak. 2022. In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 39-59.
ASLAN, E., & BAŞ, B., (2022). Yeni Medyanın “Okur”u Olmak. Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II (pp.39-59), İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.
ASLAN, EMİNE, And Bayram BAŞ. "Yeni Medyanın “Okur”u Olmak." In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , 39-59. İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
ASLAN, EMİNE And BAŞ, Bayram. "Yeni Medyanın “Okur”u Olmak." Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.39-59.
ASLAN, E. And BAŞ, B. (2022) "Yeni Medyanın “Okur”u Olmak", Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II . İstanbul: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMİNE ASLAN And author ={Bayram BAŞ}, chaptertitle={Yeni Medyanın “Okur”u Olmak}, booktitle={ Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2022} }