Atıf Formatları
Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. TÜRK And A. TÜRNÜKLÜ, "Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, pp.811-836, 2016

TÜRK, F. And TÜRNÜKLÜ, A. 2016. Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3 , 811-836.

TÜRK, F., & TÜRNÜKLÜ, A., (2016). Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, 811-836.

TÜRK, Fulya, And ABBAS TÜRNÜKLÜ. "Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, 811-836, 2016

TÜRK, Fulya And TÜRNÜKLÜ, ABBAS. "Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, pp.811-836, 2016

TÜRK, F. And TÜRNÜKLÜ, A. (2016) . "Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.3, pp.811-836.

@article{article, author={Fulya TÜRK And author={ABBAS TÜRNÜKLÜ}, title={Çatışan Öğrencilerin Bakış Açısından Akran Arabuluculuk Sürecinin Değerlendirilmesi}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={811-836} }