M. GÜROL, "Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi," Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, pp.169-179, 2003
GÜROL, M. 2003. Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi. Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7 , 169-179.
GÜROL, M., (2003). Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi. Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, 169-179.
GÜROL, Mehmet. "Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi," Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, 169-179, 2003
GÜROL, Mehmet. "Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi." Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, pp.169-179, 2003
GÜROL, M. (2003) . "Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi." Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, pp.169-179.
@article{article, author={Mehmet GÜROL}, title={Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi}, journal={Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2003, pages={169-179} }