Atıf Formatları
Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. Gunay And H. AYDIN, "Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi," SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.6, no.1, pp.23-38, 2016

Gunay, R. And AYDIN, H. 2016. Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi. SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.6, no.1 , 23-38.

Gunay, R., & AYDIN, H., (2016). Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi. SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.6, no.1, 23-38.

Gunay, Rafet, And HASAN AYDIN. "Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi," SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.6, no.1, 23-38, 2016

Gunay, Rafet And AYDIN, HASAN. "Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi." SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.6, no.1, pp.23-38, 2016

Gunay, R. And AYDIN, H. (2016) . "Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi." SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , vol.6, no.1, pp.23-38.

@article{article, author={Rafet Gunay And author={HASAN AYDIN}, title={Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi}, journal={SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON}, year=2016, pages={23-38} }