H. Ayar Şentürk, "Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, pp.730-751, 2018
Ayar Şentürk, H. 2018. Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6 , 730-751.
Ayar Şentürk, H., (2018). Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, 730-751.
Ayar Şentürk, Hayat. "Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, 730-751, 2018
Ayar Şentürk, Hayat A. . "Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, pp.730-751, 2018
Ayar Şentürk, H. (2018) . "Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, pp.730-751.
@article{article, author={Hayat AYAR ŞENTÜRK}, title={Müşteri Deneyimlerinden Öğrenme: Akıllı Hatalar Güçlü Markalar}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2018, pages={730-751} }