B. COŞTU, "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi," I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu , 2002
COŞTU, B. 2002. Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi. I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu .
COŞTU, B., (2002). Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi . I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu
COŞTU, Bayram. "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi," I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 2002
COŞTU, Bayram. "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi." I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu , 2002
COŞTU, B. (2002) . "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi." I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Bayram COŞTU}, title={Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi}, congress name={I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2002}}