Atıf Formatları
Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. COŞTU, "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi," I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu , 2002

COŞTU, B. 2002. Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi. I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu .

COŞTU, B., (2002). Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi . I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu

COŞTU, Bayram. "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi," I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 2002

COŞTU, Bayram. "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi." I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu , 2002

COŞTU, B. (2002) . "Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi." I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Bayram COŞTU}, title={Öğrencilerin Fen Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Ve Yanılgılarının Belirlenmesinde Grup Mülakatlarının Önemi}, congress name={I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2002}}