Atıf Formatları
Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. İnaltekin And T. İnaltekin, "Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi," X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X) , 2012

İnaltekin, T. And İnaltekin, T. 2012. Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi. X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X) .

İnaltekin, T., & İnaltekin, T., (2012). Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi . X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X)

İnaltekin, Tufan, And Tufan İnaltekin. "Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi," X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X), 2012

İnaltekin, Tufan And İnaltekin, Tufan. "Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi." X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X) , 2012

İnaltekin, T. And İnaltekin, T. (2012) . "Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi." X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X) .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Tufan İnaltekin And author={Tufan İnaltekin}, title={Fen ve Teknoloji Derslerinin Öğretiminde Problem Senaryolarına Dayalı Model Tasarlamanın Öğrenci Başarısına Etkisi}, congress name={X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-X)}, city={}, country={}, year={2012}}