İ. Kırçova Et Al. , "Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , no.28, pp.79-100, 2020
Kırçova, İ. Et Al. 2020. Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , no.28 , 79-100.
Kırçova, İ., Köse, Ş. G., & Özer, E., (2020). Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , no.28, 79-100.
Kırçova, İbrahim, Şirin Gizem KÖSE, And Ece ÖZER ÇİZER. "Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , no.28, 79-100, 2020
Kırçova, İbrahim Et Al. "Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , no.28, pp.79-100, 2020
Kırçova, İ. Köse, Ş. G. And Özer, E. (2020) . "Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , no.28, pp.79-100.
@article{article, author={İbrahim KIRÇOVA Et Al. }, title={Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2020, pages={79-100} }