Y. Erişen Et Al. , "Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.586-602, 2015
Erişen, Y. Et Al. 2015. Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 586-602.
Erişen, Y., Yavuz Birben, F., Sevgi Yalın, H., & Ocak, P., (2015). Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 586-602.
Erişen, Yavuz Et Al. "Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 586-602, 2015
Erişen, Yavuz Et Al. "Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.586-602, 2015
Erişen, Y. Et Al. (2015) . "Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.586-602.
@article{article, author={Yavuz ERİŞEN Et Al. }, title={Üstün Yetenekli Çocukları Fark Edebilme ve Destekleme Eğitiminin Öğretmenler Üzerindeki Etkisi}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={586-602} }