N. TEMEL And Ö. SAPSAĞLAM, "Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," International Conference On Quality In Higher Education , Sakarya, Turkey, pp.100-101, 2017
TEMEL, N. And SAPSAĞLAM, Ö. 2017. Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. International Conference On Quality In Higher Education , (Sakarya, Turkey), 100-101.
TEMEL, N., & SAPSAĞLAM, Ö., (2017). Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi . International Conference On Quality In Higher Education (pp.100-101). Sakarya, Turkey
TEMEL, NERMİN, And Özkan SAPSAĞLAM. "Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," International Conference On Quality In Higher Education, Sakarya, Turkey, 2017
TEMEL, NERMİN And SAPSAĞLAM, Özkan. "Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." International Conference On Quality In Higher Education , Sakarya, Turkey, pp.100-101, 2017
TEMEL, N. And SAPSAĞLAM, Ö. (2017) . "Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." International Conference On Quality In Higher Education , Sakarya, Turkey, pp.100-101.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NERMİN TEMEL And author={Özkan SAPSAĞLAM}, title={Gerçek Yaşam Temelli Değerler Eğitimi Programının İlkokul 1.Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Yeterlik Ve Okula Uyum Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, congress name={International Conference On Quality In Higher Education}, city={Sakarya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={100-101} }