M. Y. Parmaksız And İ. KIRÇOVA, "En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma," ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.14, no.51, pp.147-163, 2019
Parmaksız, M. Y. And KIRÇOVA, İ. 2019. En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma. ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.14, no.51 , 147-163.
Parmaksız, M. Y., & KIRÇOVA, İ., (2019). En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma. ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.14, no.51, 147-163.
Parmaksız, Mehmet, And İbrahim KIRÇOVA. "En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma," ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.14, no.51, 147-163, 2019
Parmaksız, Mehmet Y. And KIRÇOVA, İbrahim. "En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma." ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.14, no.51, pp.147-163, 2019
Parmaksız, M. Y. And KIRÇOVA, İ. (2019) . "En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma." ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.14, no.51, pp.147-163.
@article{article, author={Mehmet Yalçın Parmaksız And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={En Çok Satan Otomobil Markalarının Twitter İletişimlerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi}, year=2019, pages={147-163} }