G. ÖZDEMİR And H. AKÇAY, "Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, pp.218-227, 2009
ÖZDEMİR, G. And AKÇAY, H. 2009. Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.4 , 218-227.
ÖZDEMİR, G., & AKÇAY, H., (2009). Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, 218-227.
ÖZDEMİR, GÖKHAN, And Hakan AKÇAY. "Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, 218-227, 2009
ÖZDEMİR, GÖKHAN And AKÇAY, Hakan. "Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, pp.218-227, 2009
ÖZDEMİR, G. And AKÇAY, H. (2009) . "Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, pp.218-227.
@article{article, author={GÖKHAN ÖZDEMİR And author={Hakan AKÇAY}, title={Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinin Öğrencilerin Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına İlişkin Düşüncelerine Etkisi}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2009, pages={218-227} }