M. ŞEKER, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.1, pp.251-266, 2011
ŞEKER, M. 2011. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.1 , 251-266.
ŞEKER, M., (2011). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.1, 251-266.
ŞEKER, Mustafa. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.1, 251-266, 2011
ŞEKER, Mustafa. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.1, pp.251-266, 2011
ŞEKER, M. (2011) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.19, no.1, pp.251-266.
@article{article, author={Mustafa ŞEKER}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Öğrenme Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2011, pages={251-266} }