Atıf Formatları
Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Ş. Gür And B. Uyar Düldül, "Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi," İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.153-188, 2025

Gür, E. Ş. And Uyar Düldül, B. 2025. Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2 , 153-188.

Gür, E. Ş., & Uyar Düldül, B., (2025). Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 153-188.

Gür, Elif, And Bahar UYAR DÜLDÜL. "Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi," İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 153-188, 2025

Gür, Elif Ş. And Uyar Düldül, Bahar U. . "Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi." İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.153-188, 2025

Gür, E. Ş. And Uyar Düldül, B. (2025) . "Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi." İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.153-188.

@article{article, author={Elif Şevval Gür And author={Bahar UYAR DÜLDÜL}, title={Düzgün Çokgenlerden Çembere Geçiş Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi Oluşturma Basamaklarının RBC+C Soyutlama Modeli ile İncelenmesi}, journal={İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2025, pages={153-188} }