Atıf Formatları
Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. BAŞ Et Al. , "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme," 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , Roma, Italy, pp.128, 2017

BAŞ, B. Et Al. 2017. Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme. 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (Roma, Italy), 128.

BAŞ, B., TURHAN, O., & KARACA, F., (2017). Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme . 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu (pp.128). Roma, Italy

BAŞ, Bayram, Osman TURHAN, And Fatma KARACA. "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme," 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Roma, Italy, 2017

BAŞ, Bayram Et Al. "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme." 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , Roma, Italy, pp.128, 2017

BAŞ, B. TURHAN, O. And KARACA, F. (2017) . "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme." 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , Roma, Italy, p.128.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Bayram BAŞ Et Al. }, title={Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme}, congress name={3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu}, city={Roma}, country={Italy}, year={2017}, pages={128} }