Atıf Formatları
Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. COŞTU, "Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi," XXIV. Ulusal Kimya Kongresi , 2010

COŞTU, B. 2010. Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi. XXIV. Ulusal Kimya Kongresi .

COŞTU, B., (2010). Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi . XXIV. Ulusal Kimya Kongresi

COŞTU, Bayram. "Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi," XXIV. Ulusal Kimya Kongresi, 2010

COŞTU, Bayram. "Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi." XXIV. Ulusal Kimya Kongresi , 2010

COŞTU, B. (2010) . "Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi." XXIV. Ulusal Kimya Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Bayram COŞTU}, title={Animasyon Destekli Kavramsal Değişim Metninin 11. Sınıf Öğrencilerinin Le-Chatelier Prensibi Konusundaki Kavramsal Değişimine Etkisi}, congress name={XXIV. Ulusal Kimya Kongresi}, city={}, country={}, year={2010}}